Job 16 van 22


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke Levels Foodbar Brugge en Oostende


Functie

Een hart voor de horeca?
Goesting om een trekkersrol te vervullen?
Staat de beleving van de klant bij jou op nummer 1?
Dan is deze functie voor jou!

‘Levels’ is een vaste waarde binnen onze organisatie, gevestigd in onze opleidingslocaties Brugge, Kortrijk, Oostende en Roeselare.  Klanten, docenten en collega’s kunnen er genieten van een drankje en hapje in een aangename setting en kunnen rekenen op een vriendelijke en klantgerichte service. Voor Levels in Brugge en Oostende zijn we op zoek naar een meewerkende horecaverantwoordelijke.

Je functie:

Het is jouw uitdaging om Levels in Brugge op een enthousiaste, ondernemende en professionele manier te runnen als was het jouw eigen zaak. Je brengt frisse ideeën aan om Levels nog verder uit te bouwen!

Als verantwoordelijke stuur je jouw team aan. Je maakt de wekelijkse personeelsplanning op voor Brugge en Oostende. Je bouwt (pro-)actief en klein netwerk van flexi-medewerkers en extra’s uit. Jouw enthousiasme en professionalisme zorgt voor een positieve ontwikkeling binnen het team. Je werkt dagelijks mee in Brugge. Je zorgt voor een goede werking van de bar en staat samen met het team garant voor een uitstekende service en beleving voor onze klanten.

  • Je bent voor Brugge en Oostende het eerste aanspreekpunt voor catering-klanten en leveranciers.
  • Je behandelt en coördineert de cateringaanvragen voor ontvangst bij trainingen, events, personeelsaangelegenheden, infodagen, … (occasioneel ook op locatie).
  • Je volgt voor Brugge en Oostende de voorraad op. Je plaatst tijdig de nodige bestellingen, zowel voor de dranken als voor ons food-aanbod.
  • Je zorgt voor een goede voorbereiding van ons food-aanbod en werkt hier ook zelf aan mee.
  • Bij afwezigheid van de economaatsverantwoordelijke neem je goederen in ontvangst voor onze voedingsateliers en occasioneel help je de nodige grondstoffen klaar zetten.
  • Je verwerkt de inkomsten van Levels Brugge en Oostende. Je controleert leveringen en duidt facturen.

Samen met de collega’s van Kortrijk en Roeselare zoek je naar opportuniteiten om de Levels verder uit te bouwen. Je formuleert suggesties om de werkmethodes te verfijnen, het stockbeheer en het aanbod te optimaliseren, en ‘food waste’ en verliezen te vermijden. Het zichtbaarder en toegankelijker maken van Levels voor interne en externe klanten zijn een permanent aandachtspunt. Je voert de acties mee uit, coacht het team, stuurt bij en evalueert. Je rapporteert aan de regiomanager en de stuurgroep van de VZW Levels.

Levels is geopend van maandagmorgen tot en met zaterdagnamiddag (niet op vrijdagavond). Wekelijks werk je 2 à 3 avonden mee aan de bar, waarvan minstens 1 avond tot 23u. Bij occasionele evenementen (infodag, uitreikingen, ...) ben je als verantwoordelijke steeds aanwezig. Tijdens de avondshiften en op zaterdag ben je, net als jouw team, soms medeverantwoordelijk voor het afsluiten van de gebouwen.

Jouw profiel

Je profiel:

Wie ben je?

  • Je bent klantgericht.
  • Je bent enthousiast, leergierig en hebt een open karakter.
  • Je kan het administratieve takenpakket de baas door je administratief en organisatorisch talent.
  • Je neemt graag een ondersteunende en sturende rol op ten aanzien van onze docenten en klanten.
  • Je bent flexibel, zowel naar werk als uurrooster toe.
  • Je werkt graag in teamverband.
  • Je bent een vlotte gebruiker van MS office.
  • Je woont bij voorkeur in regio Brugge.

Je beschikt over:

  • Een diploma hoger onderwijs of gelijkwaardig door ervaring

Je kan je identificeren met onze bedrijfswaarden: samenwerken, ondernemingszin, resultaatgerichtheid, innovatie/creativiteit en klantgerichtheid.

  • De dranken klaarmaken en aan de toog, in de zaal, op het terras aan de klant serveren
  • De tafels, toog afruimen
    De bar- en zaaluitrusting onderhouden en schoonmaken
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De activiteiten van het personeel controleren
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De glazen afwassen
  • De goederen ontvangen en ze opbergen (biervaten, flessenrekken, ...)
  • De klant ontvangen en de bestelling van dranken opnemen
  • De ruimtes en de bar inrichten en opnieuw op orde zetten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De betaling voor de consumpties innen
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren

Aanbod

Ons aanbod:

Als verantwoordelijke in de horeca hoef je bij ons slechts uitzonderlijk bij events in het weekend te werken. Ook tijdens alle schoolvakanties draaien we op een laag pitje.

  • Je staat aan het stuur van je eigen loopbaan bij ons, waar ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een strak onboardingsplan en gepersonaliseerd leertraject met coaching, interne training en nog zoveel meer.
  • Toegang tot een waaier van boeiende opleidingen waarmee je je eigen skills kan aanscherpen en verder ontwikkelen.
  • Een vast uurrooster met de nodige flexibiliteit.
  • Kans op instappen ADV-systeem zodat je extra verlof opbouwt (max. 12 dagen bij een voltijdse tewerkstelling) en een extra feestdag op 11 juli. Verlof nemen we deels collectief of, deel vrij te kiezen.
  • Een competitief loonpakket, met onder andere een cafetariaplan en andere mooie extralegale voordelen.

Solliciteren